2022. január 20., csütörtök

Keithley 2001

Másfél éve vettem egy Keithley 2001-e multimétert. Egy nyilvánvaló problémája volt. Az elveszett kalibráció.


Megpróbáltam kinyerni a kalibrációs EEPROM tartalmát, sikertelenül (végül rájöttem, hogy a típus amit a TL866-nak megadtam, más volt, mint ami a műszerben van, így sosem fog kiderülni, hogy valójában hibás volt-e az EEPROM), kicseréltem egy újra. Ezúttal foglalatba tettem, így esetleg legközelebb egyszerűbb lesz cserélni.


Írtam egy új EPROM készletet is hozzá, az utolsó elérhető program kóddal.


Beraktam a Dallas NVRAM opciót is. Később kiderült, hogy lenne olcsóbb, jobb alternatíva:

Majd legközelebb!


Ahogy láthatod, a lefelé méréshatárváltó gomb törött. Ugyanúgy némely gomb időnként beragad. Rendeltem egy új gombkészletet (http://it-pro-hu.blogspot.com/2022/01/uj-cuccok-jottek-2.html), és azt is kicseréltem.


A szerkezet működőnek látszik, kivéve a kalibrációt. Most keresek egy helyet, ahol újrakalibráltathatom.


2 megjegyzés:

  1. Régi méréstechnikai szaki vagyok, de még nem láttam két egyforma referenciát.
    Fogadd el a neked legmeggyőzőbbet...

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.