2022. január 26., szerda

HP E1300A előlapi csatlakozók 1.

Kerültél-e valaha olyan helyzetbe, hogy azt hitted a projectről, egyszerű lesz és pillanatok alatt megcsinálod, majd egyszercsak rájöttél, hogy rengeteg idődet ölted bele?

Ez egy ilyen project.

De vissza az elejére. Azon dolgozom, hogy javítsam, programot írjak a HP E1300A VXI kereteimhez (konkrétan 3 db van belőle). Az előlap kinézete egy vicc. Egy nagy bézs panel, amin nagyjából nincs semmi.


Ezen túl, még az is bajom vele, hogy a beépített multiméterének, csak a hátlapon van csatlakozója.

Semmi olyan módosítást sem szeretnék tenni a szerkezeten, ami nem visszafordítható, de szeretnék csatlakozókat az előlapra.

Amiben nagyjából teljesen biztos vagyok, hogy a floppy meghajtó helyét semmire sem fogom használni. Az előlapja, meg egy mozdulattal kipattintható, és lehet tenni valamit a helyére.


Tehát terveztem egy kis panelt, előlapot, szerelőkeretet a helyére. Hiányoztak alkatrészek, 3D modellek a KiCAD-ból, először használtam a FreeCAD-et a végső összeszereléshez, csináltam egy miliméteres hibát, amitől nem állt össze az egész és alig találtam meg, belefutottam még egy rakás mindenféle problémába. Ez az eredetileg egy esete összedobom projectből, csinált egy hetes szenvedést.

Itt az eredmény:


Azt hiszem erről sok több dolgot nem lehet írni.

A tervek, itt találhatóak:

https://gitlab.com/suf/suf-electronics-E1326-Front

Hangosan gondolkodom. Vajon van-e igény erre a modulra? Vajon ez lehet-e pár év után újra a próbálkozásom arra, hogy áruljak valamit mondjuk az eBay-en vagy a Tindie-n?

1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.