2022. január 20., csütörtök

Rádiótechnika - Feltámadás

Tavaly márciusban, annak rendje és módja szerint írtam, valami nekrológ félét a Rádiótechnikáról:

http://it-pro-hu.blogspot.com/2021/03/radiotechnika-rip.html

Annak ellenére, hogy a digitális előfizetésemet fenntartottam, nem igazán olvastam bele mostanság.

Valahogy amikor jött a karácsonyi szabadság, bevillant, hogy de rég olvastam, nézzünk bele.

Két dolgot tapasztaltam: Az egyik, hogy találtam pár számomra is érdekes cikket (nem, ettől nem lett jobb a színvonal, csak véletlenül eltaláltak pár dolgot ami foglalkoztat), a másik, hogy lett a lapnak új kiadója és most januártól, kicsit megújult designnal, más felállásban továbbra is megjelenik a lap.


Némi levélváltásból kiderült, hogy a régi Dimag-os elektronikus megjelenést nem folytatják tovább (hát nem kár érte). A lap továbbra is megjelenik papír alapon, valamint lesz elektronikus megjelenés, immár a honlapon.

A fenti cikkemből látható, hogy nagy elvárásokkal tekintek a lap felé. Ami jelenleg az új honlapon található, az egyenlőre nem túl bizalomgerjesztő, de nem akarok előre ítélkezni. Nagyon remélem, hogy ez a mostani honlap csak amolyan "Fejlesztés alatt" verzió és a hó vége felé lesz ott valami nagy durranás.

https://radiotechnika.hu/

Egyenlőre nem tudok többet mondani, minthogy sok sikert kívánok az új szerkesztőségnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.