2022. január 19., szerda

Új cuccok jöttek 2.

Ahogy terveztem, folytatom az új érkezések szériát.

Keithley gombok

Van egy Keithley 2001 multiméterem. Van némi gond az előlapi gombjaival. Egy törött, pár beragad, ha megnyomod. A csere darabot, jó rég megrendeltem. Sajnos a 2000-eshez valót küldték, amin mások a feliratok.

Miután 2000-es multimétereim is vannak, megtartottam, mint cserealkatrész és újrarendeltem. Végre a jó jött. 


Vettem egy pár J107-es J-FET-et, alapból semmi érdekes sincs benne, viszont egy érdekes project része lesz nemsokára, ami egy régi elektronikai kirakósomat hivatott megoldani.
Vettem még 2A 6,3x32-es kerámia biztosítékokat az E1300A új tápaljzatához. Hát ezzel mellényúltam. Megnéztem a biztosíték tartót a régi modulon, de az újba 5x20-as kell:


Keithley 2010 / HP 34401A
Ez egy helyi beszerzés volt. Találtam egy Keithley 2010-es és egy HP 34401A multimétert. Szerencsére az eBay árak alatt. Még nem volt elég időm tesztelni, de az első tesztek biztatóak.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.