2021. szeptember 11., szombat

9/11

Hagy mondjak el egy történetet. Az én történetemet.

1996 December

New Yorkba látogattam, édesanyámmal. Nagymamám egy barátja hívott meg. Három hétig voltunk ott. Nem akarom az egész utat részletezni, csak két eseményt kiemelni.

Elmentünk az Empire States Building-hez (a tetejére). 5 órát álltunk sorba, hogy a liftekhez jussunk. Mire feljutottunk a tetőre már besötétedett. Megnéztük a várost felülről.

Az utazás utolsó napján láttam valahol a városban egy táblát, hogy a 86-os mólónál áll a USS Intrepid, múzeummá alakítva. Miután már csak pár óránk maradt, nem volt elég időnk meglátogatni. Ez volt a fejemben: Legközelebb.

2000

Ebben az időben a nyomdaiparban dolgoztam. Terveztünk egy céges látogatást a düsseldorfi Drupa kiállításra. Édesapám súlyosan megbetegedett, ezért töröltük az utat. A következő évre terveztek egy hasonló kiállítást, ezúttal Chicago-ba, a PRINT 01-et.

2001 September 6.

Édesapám meggyógyult, szóval irány Chicago. Az utat a Nyomdász Szakmai Szövetség szervezte. Összesen 10 emberel indultunk el. Azt terveztük, hogy a szakmai program után két napot New Yorkban töltünk.

2001 September 9.

Megérkeztünk New Yorkba. Tettünk egy buszos körtúrát, mert néhány embernek a csoportból ez volt az első New Yorki útja. Még a WTC-hez is elmentünk körülnézni.

2001 September 10.

Két kollégám másnap reggelre azt tervezte, hogy hajnalban korán felmegy a WTC tetejére, hogy megnézze a várost felülről. Engem is hívtak. Úgy döntöttem, hogy nem megyek. Először is öt évvel korábban már láttam a várost egy felhőkarcoló tetejéről, másodszor, meg akartam végre nézni a USS Intrepid-et, ami '96-ban lemaradt.

Miután a két kolléga nem beszélt angolul, úgy döntöttek, hogy velem jönnek másnap reggel a múzeumba ...

A véletlenek összjátéka, hogyan mentheti meg az életed.

Ma 20 éve történt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.