2017. május 22., hétfő

Cyclone PCB Factory 2.

Elkezdtem összerakni a Cyclone-t.
Így néz ki most:


Amikor megpróbáltam összerakni a mozgó platnint (Y irány), rájöttem, hogy ez egy problémás megoldás. Csak egyen méretű NYÁK lappal működik. Ha változó méretű lapokat akarok marni, akkor ezt valami másra kell cserélnem.
Így terveztem egy másikat:


Ebbe tudok különböző méretű paneleket rögzíteni.
Elkezdtem kinyomtatni a darabjait.
Úgy tűnik, a GeeeTech nyomtató kihívásokkal küzd:


Elég pontosan tudom, hogy mi a gond. Ennek a nyomtatónak nincs tárgyhűtése. Később majd gyártok hozzá, de nem most. Most tudom, hogyan kezeljem ezt le. Tehát végülis kinyomtattam hiba nélkül.
Az összeszerelés később jön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.