2014. február 24., hétfő

ARM Tanfolyam 8. - LAB 8

English

Este befejeztem a 8. részt. Ezzel jelenleg 47%-on állok (70% kell a végére). Egyenlőre még mindíg nem érzem a dolog magas színvonalát. Most is tartott vagy tíz percig a kód legyártása tesztelése, az áramkör összerakása a próbapanelen.
A végeredményt dokumentáltam is. íme:


32 Bit, 80 MHz és a LED villog (az első PC-m 16bites volt 8MHz-en ment, kicsit több eredménnyel).
A cucc összerakása során a legnagyobb fejtörést az okozta, hogy bug-ot fogtam. Pontosabban sajtóhibát.
Ezerrel kerestem a PE0-ás kivezetést. Végül meg is találtam. íme:


Nézd meg a sárgával jelölt feliratokat! A fotó két része a launchpad alsó és felső oldalának egy-egy részlete.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.