2013. október 14., hétfő

Elbénázott rendelés

Szedegetem össze a kedves barátommal közös erősítő alkatrészeit. Már egy rakás dolog itt van:
- A TI (NatSemi) Overture tokok a fiókomból. :-)
- A hűtőborda, chipkondik, a hexfred-ek, a tápcsati/szűrő a Lomextől
- A csatlakozók és a csatolókondik a Kácsától
Hétvégén megrendeltem a tápszűrőket a Farnelltől. Gondoltam, ha már rendelek, akkor még néhány hátralékomat is letudom.

Bénázás 1.
Leadtam a rendelést és nem vettem észre, hogy az elkókból csak négyet rendeltem amikor nyolc kell. Puff neki, utánaküldtem mégegy rendelést, plusz szállítási költségért.

Bénázás 2.
Fogyóban volt (még most is. :-( ) a hőmérőhöz való LCD meghajtó IC, gyorsan rendeltem belőle. Megjött. Ránéztem. Anyáztam. A panel a VSOP-56-os tokhoz van tervezve, TSSOP-56-ost rendeltem.

Bénázás 3.
Nem bírtam magammal, csak megrendeltem az edge SMA csatlakozót a GPS vevőhöz. Ennek jó a szélessége. Csak épp nem tudom használni. A föld lábai olyan szélesek, hogy teljesen eltakarják a panel padjeit így nem tudom beforrasztani.



Bedühödtem, hirtelen felindulásból beforrasztottam az eredeti csatlakozót:



 Még két rendelésre várok az erősítőhöz:
- Toroidok a HG-tól
- ALPS Blue Velvet + Takman ellenállások a PartsconneXion-tól

Remélem ezeken nem szúrtam el semmit.
Ja, de mégis. Ez már csak a morgásom. A HQ-nál a rendelésben 0Ft volt a szállítási költség. Azért is rendeltem postán, mert ha ingyen szállítanak akkor nem kell küzdenem, hogy zárás előtt odaérjek. A visszaigazolásban meg már volt utánvét díj. Fasza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.