2013. szeptember 23., hétfő

iOS 7 - design

Felraktam az iPad-emre az iOS 7-et.
Arról fogalmam sincs még, hogy jobb, vagy rosszabb. Azt se néztem meg, hogy miben változott a tudása.
Amit viszont érzek ránézve a designra az nem épp pozitív az Apple szempontjából.
A teljes Jobs korszak az Apple marketing és design működésének a mottója számomra:
We rule the world.
Az, hogy én ezt nem kedvelem, az az én dolgom.
Az elvitathatatlan, hogy jó minőségű termékeket gyártanak.
Az egyértelmű, hogy mindenki az Apple formavilágát majmolta.
Na ez utóbbinak a végét érzem én az iOS 7-ben.
Az ikonok (a lekerekített sarkoktól eltekintve), a használt betűtipusok, a különböző notifikációs szimbólumok mind a metro UI-t és a WP8-at juttatják eszembe.
Ha az Apple megszűnik a technológiai design-ban úttörő, vezető lenni, akkor megbukott.
Na nem csődöl be, csak visszasűlyed abba a különc középszerüségbe ahol a két Jobs időszak között volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.