2013. június 18., kedd

Univerzális Digitális Számláló 2. - Felfüggesztve

Átmenetileg kénytelen vagyok ezt a projectet felfüggeszteni.
Sajnos (valószínüleg a saját bénázásom következményeként) nem sikerül a csipogót a rendszerbe integrálni, sőtt addig kötögettem össze-vissza, hogy mostmár a nyomógombok kezelése se megy normálisan.
Ezek még mindíg nem adnának okot a felfüggesztésre, de vár rám több olyan project amit előrébb soroltam a rangsorban, mint pl. a LED Display project, vagy a Nagios.

2 megjegyzés:

  1. Ahogy írtad, a csipogóval volt gondod.
    Javaslat: tedd a csipogót külön lábra, akkor nincs vele semmi trükközés, a szükséges lábat pedig a nem szereted belső oszcillátor használatával simán megtakarítod. Nem atomóra kell, gondolom, sem a fritu sem a páka vész-lekapcsolásához. De talán még a nyák fotózáshoz sem... Elég ha önmagához képest stabil.

    A hivatalos érték az MSP430G2211-re tipikusan +/-3% kombinált (tápfesz és hőmérséklet változásra együttesen) "Calibrated DCO Frequencies - Tolerance" http://www.ti.com/lit/ds/symlink/msp430g2211.pdf 23.oldal

    Szóval a pákádat nem 5 perc, hanem 5 perc +/- 9 másodperc alatt fogja kikapcsolni.

    VálaszTörlés
  2. Ebben teljesen igazad van, ugyanakkor a szívás tárgya most nem csak ez, hanem, a kijelző multiplexről mennek a nyomógombok. Mielőtt szétszedtem a csipogó miatt stabil volt a fel-le. Mióta újra összeraktam a fel gomb időnként le-t játszik anélkül, hogy a kódhoz nyúltam volna. Most épp konkrétan lövésem sincs, hogy mi a baja. Ugyanakkor a saját időrendem szerint kezd a körmömre égni az ARM fejlesztés elkezdése. Ráadásul úgy néz ki valami uC-s éles meló is alakul.
    Ez a cucc, meg közel sem olyan fontos. Lehet, hogy még rászánok egy órát, ha nem megy akkor egyenlőre félreteszem.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.