2013. június 5., szerda

Raspberry PI és Beaglebone Black doboz

Nekem is van két-két darabom a címben jelzett cuccokból. Egy rakás dolgot tervezgetek belőlük, de nagy kérdés, hogy mikor lesz kedvem/időm/esetleg más késztetésem arra, hogy foglalkozzak velük.
Addig is ami mindenképp kell hozájuk az doboz.
Találtam is a neten jól kinéző lézervágott akril dobozt hozzájuk:
http://builttospecstore.storenvy.com/products/404262-raspberry-pi-enclosure-kit
http://builttospecstore.storenvy.com/products/1459574-beaglebone-black-enclosure
Ezeknek az ára sem lenne túl nagy horror (persze a fröccsöntött műanyag RPi házhoz képest az)
Viszont a $22-os szállítási költség az sok.
Szerencsére mindkét házhoz kint vannak a tervek a neten, így másfél hete elkezdtem gyártót keresni. Találtam.
Kértem ajánlatot. Kaptam is gyorsan. Az RPi házra 3eFt+ÁFA, a BBB-re pedig 2,5eFt+ÁFA.
Megrendeltem, elkészültek, ma elmentem értük.
Kicsit mellényultak. Az RPi ház átlátszó lett a rendelt fekete helyett, viszont nagyon korrektek voltak, én gondolkoztam, hogy elhozom így mert nem akkora gáz, de mire kitaláltam volna mit akarok, már mentek legyártani az újat, és ideadták a "hibás" darabokat is.
Így most van két plusz átlátszó RPi házam.
Már csak csavarokat, távtartókat kell kerítenem hozzájuk, bár az a gyanúm, hogy jó része lesz otthon a műhelyben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.