2013. június 12., szerda

"SoB" a KiCAD-ben

Nagy barátja vagyok a Dangerous Prototypes által tervezett és a SeeedStudio által forgalmazott "Sick of Beige" doboznak. Egyre több projectemben használom ezeket. A DP gyárott egy Eagle template könyvtárat ezekhez.
Én magam részéről inkább a KiCAD-et preferálom, mert bajom van az Eagle maximális nyák méretével (megvenni pedig nem fogom amíg hobby projekteket futtatok).
Miután nem találtam a KiCAD-hez modul könyvtárat (mert béna vagyok) gyártottam egyet.
Használhatod, módosíthatod, terjesztheted szabadon:
http://files.pakahuszar.hu/KiCAD/SoB.zip

[2015.10.15] Az idők változnak, a KiCAD is. A fenti link már nem él, ugyanakkor az új KiCAD (jelenleg 4.0rc1) rendelkezik egy új modulkönyvtár formátummal. Ehhez létrehoztam egy új github szervezetet, ahova többek mellett ezt a könyvtárat is kiraktam. A használatáról itt olvashatsz: http://pakahuszar.blogspot.hu/2015/09/kicad-vs-github.html - sajnos magyar verziót még nem írtam belőle.

 (a kép csak ilusztráció, a könyvtár az összes létező verziót tartalmazza)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.