2013. március 10., vasárnap

Fúró

Ha már a frekimérőnél szó esett a fúrásról:
Pár hete gyártottam valami kis elektronikát. Ezt épp üvegszálas nyákra. Kifúrtam azzal ami itthon volt - valami conrados alap fúrókészlet (0,4mm-től kb. 2,5mm-ig tizedmilliméterenkénti méretek). Kb. három lyuk után olyan volt a fúró, mintha a nejem varrókészletéből vettem volna ki egy fúrót és azt dugtam volna bele a fúrógépbe.
Eddig is tudtam, hogy spéci fúró kellene, de reménykedtem, hogy valamit ezek is kibírnak. Hát nem. Megpróbáltam venni wolfram-karbid fúrókat, de a szokásos beszerzési forrásoknál csak aranyáron találtam (1500-2000Ft/db).
Rendeltem Kínából. Megjöttek. $52 volt az egész:
Tudom, hogy ezek nem újak, hanem élezettek, de akkor is ~250Ft-ra jön ki darabja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.