2019. november 17., vasárnap

Akai - kibelezve

Ahogy korábban írtam róla, internetes zenelejátszással akarom bővíteni a retró Akai Hi-Fi tornyomat.
A terv a következő volt:
Veszek valami olcsó cuccot ami beleillik a rendszerembe.
Kidobok belőle mindent.
Beleépítem a következőket:
- Raspberry Pi + VolumIO
- Valami tápegység
- Valami DAC
- Valami karakteres kijelző
- Rotary encoder
- Infra vevő

Kerestem "donor" eszközt. Végül a választásom egy Akai AT-A1 tuner lett. Azt a darabot amit fel fogok használni 17 fontért vettem Angliából.


Kibontottam a dobozt. Így néz ki eredetileg belülről:


Eltávolítottam mindent ami feleslegesnek tűnt:


Rendeltem még pár dolgot ami a dobozba megy:


aeProduct.getSubject()
Ez a jelenlegi állapot. Később folytatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.