2019. április 27., szombat

Házi referencia - ellenállás

Ez egy régi adóságom magamnak.
Vettem egy pár Vishay S széria preciziós fólia ellenállást, hogy a saját műhelyem referenciájaként szolgáljanak.
Azon gondolkoztam, mi lenne a legjobb beépítési mód. A hosszú gondolkodási folyamat végén az egész ellenállás referencia project eltűnt a süllyesztőben.
Ahogy jön a jó idő egyre inkább a körmömre ég, hogy a multiméter tesztelős projectem előkerüljön. Ehhez persze referenciák kellenek, hogy a multimétereket lehessen tesztelni.
Így egy pár hete végülis rendeltem dobozokat, csatlakozókat az ellenállás referenciáimhoz.
Minden ideért, így összeraktam az egészet. Miután ez egy elég egyszerű cucc, nem kell sokat beszélni róla, így itt vannak a képek:



Mérve (a 4 vezetékes üzemmód itt elkerülhetetlen):



Mind a négy érték (100 ohm, 1K, 10K, 100K) dobozolva, cimkézve:


Miután befejeztem a cimkézést, elkezdtem gondolkozni róla, hogy tudnám megvédeni a papír cimkéket a műhelyben lévő szokásos portól. Itt jön annak az előnye, hogy három iskolás korú gyerek apja vagyok. Az átlátszó öntapadós fólia amit a könyvek, füzetek csomagolására használunk, itt is tökéletes (és van belőle itthon egy rakással).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.