2018. október 22., hétfő

Egy projekt utóélete

Külön megkérem azokat akik érintettek az ügyben, hogy NE, ismétlem NE reagáljanak erre a bejegyzésre. Konkrétan azért született, hogy kiírjam a dolgot magamból és semmiképp sem azért, hogy bárkit kérdőre vonjak.



Ma reggel lementem a műhelybe, hogy a permanens kuplerájon valamit javítsak.
Két nagyobbacska műanyag dobozban a kezembe kerültek a Lightronome projektem darabjai. 10+ kész eszköz, bemérve, dobozolva, darabonként kb. 5 perc törődést igényelnek, hogy készek legyenek. Most összeraktam a műanyag dobozokat, beleraktam az elektronikát, kerestem egy kis papírdobozt, amibe passzentosan beférnek, majd az egészet felraktam jó magasra. Így kevés helyet foglalnak. Lehet, hogy egyszer majd kezdek velük valamit.
Történt, hogy egy úrral egymásra találtunk ebben a projektben. Neki kellett ez az eszköz, nekem volt tudásom, kedvem (időm) megcsinálni.
Mint az utóbbi időben általában teljesen leszoktam arról, hogy házigány típusú dolgokat csináljak. Ebből adódóan ez is profi nyákon, saját tervezésű 3D nyomtatott dobozban készült.
Hogy ekkor volt-e vagy már korábban, nem emlékszem, emberünk részéről elindult, hogy ez egy értékesíthető eszköz. Én már akkor is mondtam, hogy nem vagyok egy kereskedő/marketinges alkat. Szívesen legyártom a cuccot, de eladni nem fogom.
Ez meg is történt. Annyit gyártottam belőle készre amennyi nyákom volt (a 10 darabos kínai nyák csapdája). Közben emberünk átadta valaki másnak az ügyintézést, hogy majd ő intézi.
Ez olyan bő fél éve lehetett.
Amíg el nem készült minden, volt folyamatos kommunikáció, hogy nagyon várják. Azóta, nem hallottam róluk. Volt egy ványadt kísérletem, hogy felvegyem a fonalat, de ők továbbra sem foglalkoztak a dologgal, így elhalt az egész.
Kicsit szomorú és csalódott vagyok. Újra azt látom, hogy azok akik valóban agilisen kereskednek, értik ezt, nem kerülnek elő az én környékemen. Persze mondhatjuk, hogy magad uram..., de mindent nem csinálhatok egyedül.

Tévedések elkerülése végett, nem hibáztatok senkit. Jól tudom, hogy nekem kéne sokkal erőszakosabbnak lennem, de nem megy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.