2014. október 18., szombat

Multiméter mizéra 4. - Uni-T, Philips

ENGLISH VERSION

Van némi új információm a multiméter témáról. Az Uni-T szállításával kapcsolatos probléma végül megoldódott. A végtelenségig vártam, hogy az eladó újra feladja őket. Egy nappal az ebay határideje előtt még küldtem egy üzenetet. Választ nem kaptam, tehát továbbnyomtam a dolgot az ebay-nek. A pénz visszajött, de multimétert nem kaptam.
Miután végülis van a kezemben egy rakás eszköz, elgondolkoztam a Uni-T darabokon. Nem vagyok benne biztos, hogy változatlanul szükségem van rájuk. Csak az a probléma, hogy nem az összeset magamnak rendeltem, így meg kell beszélnem kedves barátommal aki kérte, hogy mi legyen.
Hosszú utazás után megérkezett a Philips PM2525-ös multiméterem is. A szállítmányozó elszúrta és miután megjárta Csehországot, visszament németországba. A feladó furcsa bejegyzéseket látott a csomagkövető rendszerben, ezért megkérdezte, hogy megkaptam-e. Mondtam, hogy nem. Erre intézkedett a szállítmányozónál, így végül megkaptam.
Szokásosan méricskéltem vele egy picit.
Egyenfeszültség:
Ez pontosnak tűnik.
Ellenállás.
Amikor először próbáltam valami forcsa jött vissza. Végülis kiderült, hogy a mérőkábel volt rossz. Az eredmény:


Ez is pontos. Remek szerkezet.
Végül megpróbáltam belenézni. Ez nem jött össze.


Csak bites Torx csavarhúzóm van ami nem megy bele a műszer lábában lévő mély lyukba és nem akarom tönkrevágni a csavarfejeket - irány vásárolni! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.