2013. november 16., szombat

Eszetlenül vásárolok - Avagy Elbénázott rendelés 3.

Volt néhány eladásom a frekvenciamérőből a napokban. Ezzel az alkatrészek egy része (az ICk és a kvarc) elfogyott, de maradt még két panel. Pár napja épp volt egy üres pár percem és befutottam a lomexbe, elsősorban mikrokapcsolóért a levilágító vezérlőjéhez, de ha már ott jártam gondoltam pótlom a frekimérő alkatrészeit is. Az egy dolog aminek nem tudtam a pontos értékét az a kvarc volt. Valami olyat mondhattam az eladónak, hogy 4MHz-es bináris értékű kvarc kellene. Még hozzátettem ugyan, hogy 2^22-en, de kétlem, hogy ezt hallotta, vagy értette.
Tegnap este el akartam rakni a kvarcokat a helyükre a papirzacskóból. Vettem más értékű kvarcot is, így megnéztem, hogy mit rakok el. 4096kHz. Hogy az a jó büdös. Mellényúltam. :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.