2022. április 4., hétfő

Zárás

Ez a blog itt és most búcsúzik.

Az elmúlt években elég sokat írtam több kevesebb intenzitással. A cikkek legnagyobb része azzal a módszerrel készült, hogy megírtam ennek a "testvérblogján" angolul, majd azt fordítottam magyarra. Ez a dupla munka, leginkább saját magamnak érte meg, tekintve, hogy azokban az időszakokban, amikor a munkám során kevesebb volt az angol nyelvű interakció, valamilyen szinten "edzésben" tartott.

Úgy döntöttem, hogy ennek itt most, ebben a formában vége.

A cikkek, továbbra is el fognak készülni angolul, de a továbbiakban magyar fordítás nélkül. Ennek több oka is van. Az egyik, hogy nem akarom a szükséges plusz időt ebbe beletenni, azt inkább fordítom hasznosabb dolgokra, úgy mint cikk írás, a projectjeim, vagy tanulás.

A másik - igen ez alapvetően egy szakmai blog volt - akkor is politikai. A tegnapi választások eredményeként elegem lett ebből a mérgező környezetből, közszférából.

Az elmúlt sok hónapban a szabadidőm jelentős részét a 20K22 kezdeményezéssel töltöttem, a saját szakmámban. Építettem a munka elvégzéséhez szükséges informatikai hátteret. Azt gondolom, ezzel tettem eleget, hogy jobb hely legyen ez az ország. Büszke vagyok arra amit elértünk. Ugyanakkor mérhetetlenül csalódott is, hogy kik lakják és vezetik ezt a helyet.

Részemről a gesztusok kora lejárt. A saját és családom boldogulásomra fogok koncentrálni. Ebben az exhibicionizmusom kielégítésére, egy angol nyelvű blog is pontosan elég.

Szóval, aki a továbbiakban is kíváncsi az írásaimra, a félkész projectjeimre és a bénázásomra, itt olvashatja a továbbiakban:

Pákahuszár

Tisztelettel:

Gömöri Zoltán



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.