2018. december 22., szombat

Státusz

Jó ideje nem írtam ide semmit.
Tulajdonképpen nem volt kedvem írni. Ez nem jelenti azt, hogy nem történik semmi körülöttem.
A fő oka, hogy most újra írok, a Curve Tracer projectem státusza. Hosszas, küzdelmes periódus után, a project elérte az első mérföldkövet. Elkezdett működni. Ez alatt azt értem, hogy a teljes mérési lánc összeállt. Azért még hosszú út áll előttem a kész eszközig.
Az elmúlt időben egyre többet beszélgetek "audióban érdekelt" emberekkel, kicsit visszamentem a gyerekkoromba és elkezdtem a saját hngrendszeremen dolgozni.
Megjevítottam és kicsit módosítottam a jó öreg NAD5120-as lemezjátszóüm. Megjavítottam a Mission 705-ös hangfalaim, és összeszedtem pár retro komponenst az eBay-en.
Most van egy viszonylag jó hangú rendszerem. Azt tervezem, hogy pár dolgot saját gyártásúra cserélek (visszamenve az elektronikában oda, ahonnan indultam).
Valami viszket itt belül mióta megláttam az első Fostex szélessávú tölcséres hangfalat a Hobbielektronika füzetekben. Ez bő öt éve lehetett. Azóta tervezgetem, hogy építek egy párat. Most, hogy az audio cuccaim újra elkezdtek működni, elérkezettnek láttam az időt, hogy összekoszoljam a kezem.
Elkezdtem építeni egy Fostex FE108E Sigma alapú dobozt. Hogy pontos legyek a Fostex oldaláról származó javasolt darabról van szó.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.