2017. március 28., kedd

GeeeTech 3D Nyomtató 4.

Nem akartam itt feladni, vagy várni amíg a csapágyak megjönnek.. A thingiverse-en az egyik Geeetech görgő leírásában azt láttam, hogy korábban használtak csapágyaka erre a célra görgő nélkül.
Megnéztem a dobozomban és találtam 4mm-es tengelyátmérőjű csapágyat amiből kettő pontosan beleillik a görgőtartóba. Igen tudom, hogy ettől kezdve esélyem sincs, hogy a bordás szíj középen legyen.


A nyomtató el kezdett működni, a recsegő hang nélkül.
Nyertem!!!!
....vagy mégse?
Megint elkezdtem hallani a hangot. Most az Y irányból jött (a platform). Itt is kicseréltem a görgőt csapágyra.
Elkezdtem nyomtatni. Úgy tűnik, hogy az X és Y irány jó, de a rétegek tapadása problémás, bizonyos szinteken.


Azt gondoltam, hogy a Z tengelyeknek kell némi kenés. (eddig is ronda hangja volt gyors mozgásoknál).
Körülnéztem, de nem találtam itthon semmit, még egy nyamvadt WD40-et sem.
Másnap ezt vettem a boltban:


Mostmár a nyomtatásaim úgy jönnek ki mint soha előtte:


Legalábbis nem ebből a nyomtatóból.
Azt hiszem a Geeetech nyomtató építése, reparálása ezzel a végére ért. A 3D nyomtatással kapcsolatban innen a minőségjavításra a Robo 3D rendbeszedésére és egyéb terveim megvalósítására (min a fiam plottere) tudok koncentrálni.
Vége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.