2015. október 5., hétfő

OutSHIT 2016

Egyre dühösebb vagyok. Kezdek eljutni arra a pontra, hogy megszabaduljak a Microsoft-tól ahol lehet.
Nem akarok listát írni, egyre hosszabb lenne.

Megpróbáltam beüzemelni ezt az Outlook 2016 nevű szeméttömeget.
Amíg a céges Office 365 accountomhoz próbáltam hozzákötni ment.
Amint a saját Exchange 2010-em következett a dolog nem jüön össze.
1. Mi a büdös francért kéri a Microsoft fiókom bejelentkezési adatait az autodiscover alapján a SSSSSAAAAAJJJJJJÁÁÁÁÁTTTT szerveremhez????????



2. Ha megadom a saját domain-es jelszavam, az nem jó, ha megadom a Microsoft-ost akkor meg visszadobálja az ablakot. Naná. Ott nincs mailboxom te idióta!!!!
3. Ha manuális típust adok meg, ott nincs Exchange (nevezd RPC over HTTP-nek, Outlook Anywhere-nek, vagy aminek akarod). ActiveSync van, pontosabban NINCS, mert az az ActiveSync ami jó a WP-nek, az iOS-nek, az Androidnak, a korábbi Outlook verzóknak, vagy bárminek ami ActiveSync-et használ, az ennek a nem tudom minek nevezzem izének nem jó.

Saját szerver, használom, tanulok rajta, dolgozom rajta, időnként fejlesztek rajta. NEM AKAROM A KICSESZETT FELHŐTÖKBE FELRAKNI !!!!!! Fogod????????

2 megjegyzés:

  1. Nincs autodiscover a saját exchange-nél beállítva ami tévútra viszi a dolgot? Nekünk ez máshol megy (jó 2016-s Office-al még nem próbáltam, de a 2013-al megy)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerinted hány éve és hány korábbi Outlook verzóval használtam autodiscover-estül? Amióta van Autodiscover azóta használom és azóta van jól beállítva.

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.