2015. július 17., péntek

UV Levilágító 18. - Kijelző - Siker? Kudarc?

Terveztem...


kimarattam...


és megépítettem az új kijelzőpanelt:


Ezt azért akartam elkövetni, mert nem igazán voltam kibékülve a régivel. Túl vékony vonalak a nyákon, amik alig élték túl a maratást (a maszkolási technikám is sokat fejlődött azóta), a gombok túl közel voltak egymáshoz, a LED kijelző nem érintkezett elég szorosan, a csatlakozó rossz helyen volt.

Kipróbáltam, Működik...



...de nem tekinthetem teljes sikernek. Ahogy látható, a kijelző olyan halvány, hogy alig látszik (ha látszik egyáltalán.

Az okot tudom. Ehhez néhány évet vissza kell menni a múltba. Mondjuk öt évvel ezelőtt, akartam építeni valamit. Vettem egy LED kijelzőt és valami meghajtót hozzá. Végülis nem építettem meg. Hogy őszinte legyek, arra sem emlékszem mi volt az. A LED kijelző ott maradt a fiókomban.

Amikor elkezdtem ezt a levilágítót építeni, jó ötletnek tűnt a fiókban maradt kijelző használata. Ez egy HDSP-B09G kijelző az Avago-tól (korábban Agilent (korábban HP)). Mint kiderült igazán régi tervezésű eszköz, kis fényerejű LEDekkel.

Amikor rájöttem, hogy ez használhatatlan, elkezdtem keresni valamit, azonos lábkiosztással. Az eredmény NULLA - kivéve az Avago picit újabb HDSP-B03E modeljét. Nem vagyok meggyőződve, hogy ez valóban fényesebb.

Tehát két választásom van:

  1. Megveszem és kipróbálom a "fényesebb" Avago-t
  2. Újratervezem és újragyártom a kijelzőt mégegyszer (Neeeeeeeeeeeem!!!!!)
Tehát megrendeletem az Avago kijelzőt és meglátjuk mi lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.