2014. március 16., vasárnap

Újra sinen vagyok

English

Ma este, nekiláttam és elkezdtem időt tölteni a befejezetlen projectjeimmel.
Ezek jöttek ki az ultrahangos tisztítóból:



Balról jobbra haladva:
1. MSP430G2553IP28 Breakout board. Ezzel régen sokat küzöttem, majd feladtam, kicsit később újra beforrasztottam immár professzionális panelre. Ma csak bedobtam a tisztítóba, ha már úgyis ott volt. Egyenlőre nem látom, hogy fogom-e valaha is használni annak fényében, hogy nem tervezek új projectet MSP430-ra
2. Szerintem a legkisebb lehetséges saját áramfelvétellel rendelkező Step-Up SMPS tápegység. Jó régen összeraktam de még ki nem próbáltam. Az van a fejemben, hogy esetleg a hőmérőm következő verziójába kerülne, növelve a telepek élettartalmát.
3. A LED-es villogó kulcskarikára rakható verziója. Ezt ma forrasztottam össze, működik is, de erről majd később.
4. Ugyanaz mint a 3., csak RGB LED-el uC-vel. Ez még nem megy, mert kódot kéne írni hozzá. Ezt nem villogásra, hanem a lehetséges színskála kihasználására terveztem, PWM vezérléssel.

Amire ma nem került sor az a frekimérő programjának folytatása. Erre remélem lesz időm reggel, mert egy pár napon belül jön érte az első megrendelő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.