2013. december 16., hétfő

Windows 8.1 - Sárba tiport "szabadság" 2.

Korábban itt írtam arról a problémárol, hogy a Freescale Freedom fejlesztőeszközei nem működnek együtt a Windows 8.1-el.
Amióta tudok róla foglalkoztat a gondolat, hogy nekiugrok egy USB loggerel és megpróbálom megtalálni, esetleg Windows oldalról meg is oldani a problémát.
Ehhez el is kezdtem összeszedni a szükséges eszközöket, de ennél nem jutottam tovább.
Tegnap olvasom itt, hogy a P&E végül is megoldotta a hibát.
Ha már van megoldás akkor alkalmazzuk.
Összeszedtem az összes a házban található freedom boardot.



És megcsináltam az összesen a szoftver cserét.
A bootloaderrel együtt a debug alkalmazásból is készült új. Ez utóbbi már egyszerre támogatja a háttértár és a debug típusú működést, így a jövőben az alkalmazás cserélgetése is elmarad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.