2013. augusztus 6., kedd

Az autóm mint szervíz

Van nekem egy oszcilloszkópom. Egy Philips/Fluke PM3070-es. Öreg darab. Használtan vettem egy pár éve az eBay-en.
Jó ideig nem használtam, majd kellett volna valamire. Bekapcsoltam, a táp el kezdett fütyülni és a szerkezet nem indult el. Próbálkoztam vele még párszor, majd bepakoltam az autóba és elvittem Urbán úrhoz.
Nála bekapcsoltuk és a cucc gond nélkül elindult. Ok. Javítás nem szükséges, hazavittem a cuccot.
Mint itt (http://it-pro-hu.blogspot.hu/2013/08/kinetis-fejlesztokeszlet-4-benazas.html) írtam róla a hőlégfúvóm elhalálozott.
Tegnap reggel beraktam az autóba és délután elmentem vele a boltba ahol vettem. Négy után egy pár percel értem oda, már bezártak (okos vagyok és nem vettem észre, hogy korábban zárnak hétfőn).
Ma jó korán odamentem. Mondtam a hölgynek, hogy mi a baja a cuccnak, de azt is mondtam (emlékezve az oszcilloszkópos sztorira), hogy próbáljuk ki mielőtt munkalapot ír.
Kipróbáltuk. Pöccre elindult. Hmmm. A (kontakt)hibás dolgokra jó hatással van a vezetési stílusom. :-)
A DVD/SACD lejátszóm is köhög az asztalomon. Azt hiszem megkocsikáztatom vagy két napig. Immár a szervizes kitérő nélkül...

2 megjegyzés:

  1. Mérd meg a tápot a házban :-D

    VálaszTörlés
  2. Ok. Van rá ötleted, hogy hogyan? Mert a voltmérő bedugása a konnektorba nem jelent semmit. Minimum tranzienseket kéne rögzíteni és elemezni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.