2013. május 7., kedd

T-Home karbantartás

Ma reggel felkeltem és nem volt otthon netem.
Lefutottam a szokásos köröket és kiderült, hogy otthon minden rendben, csak szolgátatás nincs.
Miután beértem dolgozni megnéztem, hogy működik-e már. Hát nem.
Felhítam a T-t.
Kiderült, hogy karbantartás van a XVI.kerben. Remek.
Elgondolkoztam rajta, hogy nem kéne-e beüzemelnem a T-s e-mail címem, hisz biztosan oda küldtek értesítőt.
Előkapartam az azonosítóimat és beléptem a webmail-re. Értesítés sehol. Remek.
Végigbogarásztam a közérdekű információk című nem épp rövid oldalt. Ahol meg is találtam, hogy ma karbantartás van. Hurrá.
Akkor a megjegyéseim:
  1. Jó lenne, ha legalább valami értesítést küldene a T arról, hogy karbantart. Ne nekem kelljen már nyomoznom utána
  2. Feliratkozhanék a Közérdekű Információk RSS feed-jére, ha lenne neki ilyen. Ugyanakkor, biztosan én vagyok az érzéketlen, de (amellett, hogy az érintetteket sajnálom) mélyen hidegen hagy, hogy Hevesen, Kozármislenyen, Kőszegen Pilisszentkereszten, Szentendrén, Pilisszentlászlón, Tatabányán stb. karbantartanak.
Tehát:
SZERETÉM MEGKAPNI AZ ENGEM ÉRINTŐ KARBANTARTÁSI INFÓKAT AZ INBOXOMBA AUTOMATIKUSAN, ELŐRE!!!

6 megjegyzés:

  1. Na, az UPC most csinált közvéleménykutatást, hogy szeretnénk-e SMS-ben értesítést kapni a központi hibákról, és azok elhárításának várható idejéről...

    VálaszTörlés
  2. Jó. :-)
    Én szeretnék, legalábbis azokról amik engem érintenek.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.