Mintegy áprilisban rendeltem egy 3D nyomtatót. Olyat ami akkor még nem is létezett. Azt az információt kaptam akkoriban, hogy augusztus körül kapom meg. Közben követtem az eseményeket, láttam, hogy csúsznak, de úgy tűnt lassan eljutnk oda, hogy megkapjam. Erre tegnap kapok egy levelet:
Dear Zoltan Gomori,
Hello, this is Braydon here at RoBo 3D. When your order
was placed, it was authorized, but our shopify ecommerce platform never
captured the payment and charged the card. I have called shopify and paypal to
try and see what happened and also to confirm payment was not charged before I
emailed you. I am sorry for the inconvenience, but I will need to cancel your
order and have you re-place the same order if you can do that for us. Just to
verify, can you please check to make sure the payment never went through your
account. It was placed on April 18, 2013. We are going to be shipping these
units all month so I am emailing you to take care of this as soon as possible
so we can get you out a RoBo 3D Printer. Apologize again for the inconvenience.
You will not lose your place in line.
Please message me back to confirm indeed payment did not
go through and with cancelling your order so you can re-place a new order.
Thanks
RoBo 3D Printer
A levelet sajnos csak ma este vettem észre. Ez csúnya b...meg, ugyanis kifizettem, a pénz elment. Elküldtem az összes kapcsolódó banki dokumentumot és most várom a fejleményeket.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.