2013. szeptember 26., csütörtök

Napelem kurzus 1.

Tegnap este végre időt szakítottam rá, hogy nekikezdjek a napelemes kurzusnak.
Megnéztem az első hét összes videóját. Az oktató stílusa kifejezetten tetszik. Az anyag is érdekes. Egyenlőre egy bajom van az egésszel. Az elmúlt 25 év. Kb. mindent elfelejtettem matematikából.
Kicsit elkezdtem csuklani amikor az első heti tananyagban az első integrál jelet megláttam.
Most próbálok valami matekkönyvet, online anyagot, bármit keríteni, hogy némileg felfrissítsem a tudásom.
Más:
Újra indul az MIT elektronika kurzusa. Amikor először volt, jelentkeztem rá, belenéztem, majd ellazsáltam az egészet. Azt hiszem újra belevágok, még van egy-két hetem dönteni:
https://www.edx.org/course/mit/6-002x/circuits-and-electronics/1130

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.