2013. szeptember 17., kedd

Mond, te kit választanál

Még mindíg pörgök a mobiltelefon kérdésen. A Nokiát kölcsönadtam, így biztos, hogy nem jut eszembe, hogy újra beüzemeljem. (Meg se vagyok hajlandó nézni amíg nem kap új OS-t). A HTC Sensation-ömet meg igazából nem szeretem, ráadásul az aksija is kezd kimúlni.
A hétvégén nézelődtem. Kezembe vettem Samsung telefonokat (S4, Note II). Utálom ezt a lekerekített design-t. Hívhattok nyugodtan kockának, hiú idiótának, de számít a külső is nem csak a beltartalom.
Végülis a következő lehetőségek között vergődöm:
Sony Xperia Z
Sony Xperia Z1 (hamár homár...)
Huawei Accent P6
Valami kínai izé ócsóér.
Miközben ezen pörgök, tegnap este véletlenül kaptam kölcsön egy Huawei Accent P6-ot. Átköltöztem rá próbaképp. Bele is futotam az első dologba ami nekem gond.
Egy jó ideje a össze vannak kötve a facebook-os fotók az Exchange-es kontaktjaimmal a telefonon. Ez itt nem megy. Úgy tűnik ez HTC saját szolgáltatás. Még a végén újra HTC-t veszek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.