2015. június 10., szerda

NYÁK satu

Egy pár hónappal ezelőtt vettem egy NYÁK satut:


Kiderült, hogy a szerkezet egy használhatatlan szemét. Nem elég, hogy 0,8mm-es panelhez lett optimalizálva és én általában 1,6mm-est használok, de a satu mechanikája egy katasztrófa. Párszor próbáltam használni, de utálom.
A múltkor a Hackaday boltjában nézelődtem és rátaláltam a Stickvise-ra. Jól nézett ki, gondoltam rá, hogy veszek egyet, de valahogy a szállítási költséget nem akaródzott kifizetni.



Most eldöntöttem. Biztos vagyok benne. Teljesen. NEM FOGOM MEGVENNI, mert...
NYERTEM!!!
Hogy pontos legyek, kettőt nyertem. Mindkét projectem (CNC Motor Control, USB Booster) amit a  Hackaday.io 2015 Hackaday Prize versenyre beneveztem nyert egy-egy Stickvise-t a múlt héten.
Imádok nyerni dolgokat. Főleg számomra hasznosakat. Kösszi fiúk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.