2014. október 22., szerda

Logikai analizátor project 2. - első "javítás"

ENGLISH VERSION

Hosszú gondolkodás után (2 mp) és a szervízkönyv alapos tanulmányozását (5 p) követően, hosszú kimerítő munkával (30 mp) megjavítottam a nagyobbik hibát. A soft gombok hibáját:


És a high tech magasszintű szerszám amit használtam:


Igen jól látod, ez egy kozmetikai vattakorong (egy jó koszos darab).
Magyarázat:
Az eszköznek érintőképernyője van. Ezeket hívják "soft gomboknak". Az eszköz korából adódóan ez nem egy kapacitív, vagy rezisztív érintőképernyő, hanem egy infra LED-ekkel és fototranzisztorokkal kifeszített optikai háló.
  1. Amikor először láttam a hibát arra gondoltam talán valamelyik LED meghalt (2 mp)
  2. Utána megnéztem szervízkönyvben, hogy mi ez a hiba (5 min)
  3. Amikor igazolva láttam, hogy a hiba oka közel áll az elképzelésemhez, először is megtisztítottam a képernyő keretét (30 mp)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.