2014. március 5., szerda

Frakvenciamérő V2 13. - Élesztés

English

Egy jó ideje nem foglalkozam a témával és lassan be kéne fejeznem. Ma reggel erőt vettem magamon és beüzemeltem a szerkezetet:



A programon egyenlőre, csak két apró módosítást tetem a prototípushoz képest:
- Lecseréltem a mikrovezérlőt arra ami bele került - MSP430G2252-ről MSP430G2312-re
- Helyére raktam az üzemmódválasztó kapcsolókat (a prototípuson nem sorban voltak, azért hogy kevesebb legyen az átkötés és a szoftver intézte, hogy sorbanlévőnek tünjenek)
A beüzemelés során még találtam egy "hibát" a panelen. A bal oldali tüskesornál kívülre került a felirat, így ha 90°-os tüskesor kerül oda - mint az összerakott próbadarabon - akkor nem látható.
Ezt a későbbi darabok összerakásánál azzal tudom majd orvosolni, hogy az alsó oldalra rakom a tüskesort. Ez a használhatóságot nem befolyásolja.
Ami már látszik, hogy az új programozó "csatlakozó" jól vizsgázott. Minden gond nélkül működik.
Most jön a szokásos GPS-es kalibráció és a korábban talált szoftver hibák javítása. Ezen túl még kap a szerkezet egy bejelentkező üzenetet is a szoftver verzióval, hogy későbbiekben az upgrade-eknél azonosítani lehessen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.