Pénteken néhány kollégánk a Londoni irodában jelezte, hogy az Outlook nem tud kapcsolódni a levelezéshez.
Megnéztem, hogy mi történt az Office 365 szolgáltatással. Az Outlook hozzáférés valóban nem működött. Itt a szolgáltatásnapló:
Lefordítottam a fentieket egy közérthető párbeszédes formába. (Megjegyzés: ez a beszélgetés nem hangzott el):
Ügyfél: - Nem működik
Támogatás: - Megnéztük, működik
Ügyfél: - Nem, nem működik
Támogatás: - Mint már korábban is mondtam - MŰKÖDIK
Ügyfél: Nem, nem, nem. Nem működik. Nem tudom használni
Támogatás: - Lassan és hangosan mondom, hogy te is megértsd - M Ű K Ö D I K !!!
Ügyfél: - Ezt nem hiszem el. NEM TUDOK DOLGOZNI !!!
Támogatás: - Hopp. Tényleg nem megy. Javítjuk.
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
VálaszTörlésSzerintem olvasd el még egyszer. Nem mosdatni akarom a MS-ot, de én máshogy értem. Ezek különböző esetek, különböző ügyfelekkel, van akinél nem tudták reprodukálni a problémát és volt ahol igen. Nem teljes leállás volt, az Outlook nem működött. 1,5 óra alatt elhatárolták a hibát, a következő 1 óra alatt találtak megoldást, 1,5 óra alatt kiküldték a szerverekre.
VálaszTörlésÉrvelési hiba http://a.te.ervelesi.hibad.hu/anekdotikus-bizonyitas
VálaszTörlésZoli:
VálaszTörlésNem olvastad el a megjegyzést. "ez a beszélgetés nem hangzott el". Egyébként a bejegyzés leginkább ilusztráció az O365-höz.
Azért erre rájöttem magamtól is :)
VálaszTörlésDe úgy is illusztrálhattad volna, hogy ahelyett, hogy szívsz a gépházban, nincs más dolgod míg megvárod, hogy megcsinálják :)
Ez nem teljesen így van. Ahelyett, hogy tudtam volna, hogy valójában a háttérinfrastruktúrával van gond, kliensoldalon keresgettem a hibát, join.me-n keresztül reszelgettem a Londoni kollégák gépeit némi SkyPE-os nyugtatgatás mellett.
VálaszTörlés