2013. november 25., hétfő

T-Mobilos bosszúságok

Egy pár hete jött egy levél a T-től, hogy bevezették az új, korlátlan díjcsomagkat. Hurrá, erre vártam. Az ügyfélmánáger még márciusban ígérte, hogy lesz ilyen két hónap múlva.
Tegnap végre odajutottam, hogy ügyintézzek. ezek mellett még telefonokat is akartam venni. A tarifacsomag váltás rendben megtörtént. A telefonbeszezésen viszont fenn akadtam.
Kiderült, hogy három díjcsomagon olyan hűségnyilatkozat van amiről fogalmam sem volt és majd 2015-ben jár le. Kissé örjöngök. Kiderült, hogy márciusban a kedves kishölgy felajánlott 3 db mobil sticket (használati értéke számomra nulla közeli) azzal, hogy jár a tandem kártyáimhoz. Azt az apróságot elfelejtette hozzátenni, hogy ezzel nyerek az alapelőfizetéseimre 2 év hűségnyilatkozatot.
Remek.
Ma dél körül felhívtam az ügyfélmánágert, hogy gáz van és csinálni kéne ezzel valamit, de sürgősen. Azt ígérte, küld egy feltételes kedvezménylistát és utána megbeszéljük.
A lista még nem ért ide...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.