2013. november 13., szerda

Frekvenciamérő - morgás

Ezt muszály kiírnom magamból mert belefulladok. Lehet, hogy morgás lesz belőle, lehet, hogy az is olvassa akit érint de nem bírom ki. Gyomorfekélyt nem óhajtok ilyesmi miatt.
Szóval, megtalál egy úr, olvasván az RT-s cikkem, kedveskedő stílusban, hogy rá lehetne-e engem venni arra, hogy csináljak neki egy frekimérőt, mert se !!!IDEJE!!! se tudása hozzá.
Én gondolván, hogy biztos örül neki, hogy nyitott kapukat dönget elmondom, hogy 4eFt+ÁFA áron minden további nélkül megcsinálom.
Erre jön egy szűkszavú válasz, hogy ennyiért nem kell. Ezzel azt éreztetve velem, hogy a szerkezetet túláraztam.
Ezen kicsit kiakadtam. Miért?
Mert nekem sincs !!!IDŐM!!!
Számoljunk:
A cucc alkatrész költsége panel nélkül kb. ~1050Ft
A panel, csak azért mert profi és nem házi barkács ~870Ft
A kalibrálásra használt GPS vevő, amit kizárólag ehhez a projecthez vettem mindennel együtt 15000Ft. Miután eddig nem egész 10db készült a frekimérőből, vissza lehet osztani.
A legyártáshoz szükséges idő kb. 1 óra. Forrasztással, programozással, kalibrálással együtt.
A fejlesztési napokat és költséget nem számolom.
A mérnökóradíjjam 15000Ft ebből egy órás projecteknél nem szoktam engedni.
Szóval ahogy neki nincs ideje rá, nekem sincs.
Miért hiszi még mindíg egy rakás ember ebben az országban azt, hogy csak ő dolgozik pénzért, más nem.
HELLO, KAPITALIZMUS VAN!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.