2013. november 19., kedd

Office 365 - Public Folder: Van, de minek

A kollégáim kitalálták, hogy legyen közös naptár az Office 365 Exchange-ben.
Erre ugye a jól bevállt módszer a nyilvános mappa.
Megcsináltam.
Pontosabban csináltam egy nyilvános mappát ami e-mail-eket tartalmazhat.

Az Oulookban nem jelent meg.
Elmentem ebédelni.
Megjelent.
Hurrá.
Megpróbáltam az All Public Folders alá létrehozni egy naptár típusú PF-et.
Közölte nincs jogom. Remek. Az All Public Folders jogait pedig nem lehet állítani (ha mégis akkor csak PowerShell-ből, azzal pedig most nem szórakoztam).
Legyártom a naptárakat a korábban létrehozott e-mail típusú cucc alá, mindenkinek jogot adok.
Béke...

Akkor most jöjjön a kliens:
Outlook 2013. Látom a naptárat a folder nézetben. A naptár nézetben sehogy sem tudom felvenni. A mappa tulajdonságainál nyoma sincs, hogy felvehetném a naptár nézetbe, a kedvencekhez nem tudom hozzáadni. Remek.
OWA. Ezzel indítunk: http://community.office365.com/en-us/forums/158/t/160677.aspx.
MS mondja OWA-ban nincs PF
User mondja OWA-ban van PF ha hozzáadod a kedvencekhez
Másik MS mondja (ja tényleg) OWA-ban van PF
Közösen mondják Se naptár se névjegyalbum.

Hurrá.
Akkor most mi a jófrancnak van a PF? A választ tudom:
Az én bosszantásomra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.