2013. október 1., kedd

Fejezetek az Amazonos hétköznapokból 1.

Valami bénázásom folytán a két DC-nk pingeni tudja egymást, de a B zónában lévő DC-ről nem tudok szolgáltatásokat elérni az A zónában lévő DC-n.
Próbálkoztam mindennel. Nem jött össze.
Itt jött amikor az ember nem figyel és mellényúl. Kinyírtam a gép default gateway-ét.  Minden kapcsolat elszállt, RDP kimúlt.
Ugyebár az Amazonban nincs konzol, tehát onnan nem tudom javítani. Az adott subneten nincs másik gépem.
Tehát gyártunk egy új instance-t oda (kb. 20 perc), belépünk, onnan RDP, gateway beállít, új instance nyakonvág, örül.

Másfél hete küzdök azzal, hogy összerakjam a Microsoft Dynamics CRM 2011-et és az AD FS 2.1-et. Tegnap végre sikerült. Ma megpróbáltam az éles adatbázis másolatát átvinni a teszt CRM-re. SMB másolás két gép között ugyanazon a subneten, egyszerűen nem működik.
Próbáltam a 15GB-os fájlt átmásolni nem ment.
Próbáltam 100 megás tömörített szeletekben, az sem ment.
Maradt az, hogy plusz kötet felcsatol, oda a DB backup kirak, kötet lecsatol, teszt gépen felcsatol, restore, örül.

Egyszerű az élet az Amazonban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.