2019. december 28., szombat

Hi-Fi állvány - Motoros lemezjátszó tálca

Elkezdtem állványt építeni a retró Akai cuccomnak. Én kicsi vagyok. Amikor az állványt el kezdtem tervezni, arra jutottam, hogy helyet veszítek, ha a lemezjátszót a tetejére teszem (ez esetben nem lehet magasabb 120-130 centinél). Ha egy 170 magas állványt építek és a lemezjátszót a közepére rakom, akkor is helyet veszítek, miután hely kell, hogy kinyithassam a tetőt.
Mi lenne, ha építenék egy kihúzható polcot és a lemezjátszót arra tenném? Ez esetben nem veszítenék helyet. Gondoljuk ezt picit tovább: adjunk egy motort a polchoz.
Rendben, de hogyan vezéreljük a polcot?
Mi lenne, ha egy aluminium profilt tennék a polc elejére, és érintő szenzorként használom?
Íme az eredmény:


A jelenlegi vezérlő elektronika egy Arduino UNO-t, egy CNC Shield-et, egy DRV8825-ös léptetőmotor vezérlőt és egy próbapanelen néhány plusz alkatrészt tartalmaz.
Ez nem a végleges megoldás. Azt tervezem, hogy saját elektronikát építek hozzá. A motor vezérlőt is le akarom cserélni egy Trinamic-ra, hogy halkabb legyen a szerkezet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.