2019. július 13., szombat

KiCAD csomagoló

Ahogy azt már korábban említettem itt: http://it-pro-hu.blogspot.com/2019/07/esemenyek-lancolata.html, elkezdtem írni egy programot ami megoldja a problémákat amikbe rendszeresen belefutok, amikor meg próbálom osztani a terveim.
Kiraktam egy működő (valószínüleg bugos, és hiányos verziót) ide: https://gitlab.com/suf/packagekicad. Ha akarod használni a 0.2Beta taget érdemes.
Ez képes arra, hogy egy új symbol könyvtárat (a többi később jön) építsen az aktuális környezetből, az összes az aktuális tervben használt alkatrésszel, majd lecserélje ezeket a terv fájlban. Tehát, amikor mozgatjuk a tervet akár verziókövető rendszeren keresztül, akár más módon, bárki ki tudja nyitni a tervet annélkül, hogy hiányzó alkatrészekbe futna. Igen, a rescue lib majdnem ugyanezt csinálja, de felesleges kérdéseket tesz fel, ha hiányzó alkatrészt talál, és sajnos a neten publikált KiCAD gitignore fájl, pont kizárja azt a cache libraryt amit a rescue használ. Ezen túl, ez a megoldás a könyvtár upgrade-eket is kezeli (még nem teljesen).
Doksi sajnos még nincs. Tehát itt a cucc használata:

dotnet PackageKiCAD.dll <project név/mappa>
Options:
-R Rekurzív
-cl Törli a likális symbol könyvtár táblát. Csak a csomagolt könyvtár marad a listán.

Én TortoisGIT-et használok a projectjeimhez. Ez megengedi, hogy automatizáljuk a "csomagolást".
Tehát a project becsomagolódik, még a git commit előtt, ha megfelelően konfiguráljuk.
Itt van a hogyan:
Megnyitottam a TortoiseGIT felületét és kiválasztottam a Hook Scripts menüpontot:


Hozzá adtam az új scriptet:


A "Run when working tree path is under"-nek a szóban forgó repository root könyvtárára kell mutatnia. Ennyi.

A további fejlesztés útban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.