2018. július 28., szombat

DIY Curve Tracer 1.

A dolgok sosem alakulnak úgy ahogy terveztem. Egy pár hónapja kitettem egy szavazást, hogy mi legyen a következő project. A nyertes tisztán a házautomatizálási központ lett. Ez az amihez azóta épp hogy hozzáértem, és most teljesen elástam magam ebbe a Curve Tracer ügybe.
Meglátogattam Rácz Petit a műhelyében, megkérve, hogy javítsa meg a frissen szerzett magnómat. Sok mindenről beszélgettünk. Említette nekem, hogy van egy öreg Huntron Trackere ami nagyon hasznos a készülékek javításánál. Ha tehetné venne egy újabbat, de nem talált semmit $2000 alatt (véleményem szerint ez szimplán rablás). Megnéztem, az aktuális model több mint $6000-ba kerül (ezeknek teljesen elment az esze???)

Elkezdtem keresgélni, hogy létezik-e olcsó eBay/Aliexpress kit, vagy DIY project. Átnézve a lehetőségeket, végülis ezt a projectet találtam:
https://hackaday.io/project/16704-microcontroller-based-curve-tracer
A project tulaja Tóth Máté megengedte, hogy csatlakozzam hozzá.
Szóval mostmár benne vagyok.
Kezdődjön az utazás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.