2017. március 22., szerda

GeeeTech 3D Nyomtató 3.

Volt két problémém:
A nyomtatmányaim X irányú belengésről tanuskodnak. Ez túl nagy ahhoz, hogy a Z menetes szárakra lehessen fogni (ráadásul az már egy kezelt probléma):


"Monitoroztam" a nyomtatót füllel, nyomataás közben.
Arra jöttem rá, hogy a pattogó hang a Z híd jobb oldalából jön. Arra tippeltem, hogy valami katasztrófális történt a a bordás szíj kerekével.
Szétszedtem.
Igazam volt.
Ez "volt" az egyik csapágy a kerékben:


Próbáltam hasonló csapágyat találni.
Megnéztem a dobozban amiben a GeeeTech nyomtató eredeti alkatrészei voltak - néhány dologból volt tartalék - ebből nem.
Megnéztem a csapágyas dobozomat - nincs ekkora.
Körülnéztem a neten, hogy ki tudjam deríteni a pontos típust. Csak a fizikai méreteket tudtam 8x4x3 mm. Némi iteráció és találgatás után rájöttem a típusra: MR84ZZ
Megrendeltem az Aliexpress-ről. Ez el fog tartani egy ideig amíg megjön, tehát elkezdtem helyi forrás után nézni. Találam, megrendeltem.
Közben meg próbáltam oldani a problémát, hogy tudjak nyontatni.
A thingiverse-n találtam egy csere görgőt amiben nincs csapágy:
https://www.thingiverse.com/thing:1775944
Megpróbáltam kinyomtatni úgy, hogy a görgőben csak egy csapágy van. Nem jött össze.
Jó kezdés után, van egy kimúlt 3D nyomtatóm. Már megint...
Folyt. köv....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.