2017. március 25., szombat

A műtét sikerült, a beteg meghalt

Kaptam két eléggé halott Electrodragon féle relé modult egy barátomtól, hogy javítsam meg.
Az első úgy nézett ki mint ami javítható:



A második teljesen halott:


Ebből meg akartam menteni a terhelés oldali sorkapcsolkat, az első modul tápoldli sorkapcsának a helyére, valamint az ESP-12-es modult, hogy feltegyem az egyik fejlesztőpanelemre.

Leszedtem a sorkapcsokat és az ESP-t a panelről.
Gyártottam egy új fejlesztőpanelt belőle:



Az építés tökéletesen sikerült. (egyre jobban megy az SMD forrasztás),
de amikor a programozót rádugtam az még az USB buszról is leesett.
Tehát a műtét sikerült, de a beteg meghalt.
Az első relé modult is megjavítottam, de miután az egy hálózati feszültségre kötött eszköz, elővigyázatossági intézkedések nélkül nem akarom kipróbálni. És erre most nincs több időm.
Folyt. köv....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.