2017. március 21., kedd

GeeeTech 3D Nyomtató 2.

Egy pár napja új projekt jött. A fiam "rendelt" egy tollas pottert (azt mondta, hogy közösen építjük).
Ehhez mindenképp kellenek 3D nyomtatott alkatrészek. Tehát úgy döntöttem, hogy megjavítom a a GeeeTech nyomtatót.
  • Újragyártottam a Raspery PI-t, Ubuntu, Octoprint - a legújabb verziók.
  • Lecseréltem a Bulldog motorját egy nagyobbra (erősebbre).
  • Lecseréltem a TI meghajtót egy újra, csak a biztonság kedvéért. A motor áramát 1.2A-ra állítottam (a maximum 1.5A)
Végül elkezdett nyomtatni. De...
Még mindíg pattogó zajt hallok az extruderből. Úgy látszik lépést nem veszít, elvégre az anyag normálisan jön ki a fejből. Fogalmam sincs, mi lehet az. Nem tudok vele mit kezdeni egyenlőre.
Tehát van egy működő 3D nyomtatóm. Vagy mégse?
Folyt. köv. ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.