2020. március 18., szerda

Korona idején

Távoktatásra készülve. Kisebb gyermekeimnek nincs számítógépe. Na akkor legyen valami megoldás, hogy be tudjanak kapcsolódni az iskolai munkába.
Feladat: Kell két db gép, headset-el kamerával.
Volt itthon 5db Dell E6400 (igen öreg darabok). Vegyesen kamerával, kamera nélkül, magyar, vagy angol billentyűzettel.
Végül is összesen egy olyat találtam amin van kamera és magyar billentyűzete van. Mi legyen?
Elsőre, keresetem valami másik gépet, fel is telepítettem, de nem tetszett.
Második nekifutásra, elgondolkoztam rajta, hogy mi lenne, ha billentyűzetet cserélnék?
Volt nemrég egy csúnya szervizes tapasztalatom, egy billentyűzet cserére laza két órát vártam és a jóember azonnal nekikezdett ráadásul szakember volt. Szóval, nem nagyon bíztam a dologban.
Mindegy, kerestem video-t:


Kicsit szkeptikus voltam a 2 perc hosszal. Hát nem volt miért. 10 perccel később már meg is volt nálam a billentyűzet csere.
Dell! Le a kalappal! Átgondolt mérnöki tervezés.
Már települ az oprendszer.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.