2018. május 1., kedd

Robo3D újáépítés

Egy jó ideje nem írtam semmit.
Az elmúlt hónapban nem sok időm volt a projectjeimen dolgozni. Csak egyetlen darabra fókuszáltam.
Majdnem öt éve kezdtem a szívásokkal teli utamat a 3D nyomtatás világában. Az eredeti elképzelésem annyi volt, hogy 3D nyomtatott alkatrészeket használok az elektronikai projectjeimben és nem mászom bele a technológiába. Ez azóta megváltozott és rengeteget tanultam. Ennek az oka, hogy a megvett Robo3D egy rakás szemét. Két évig tartott, hogy elfogadható eredményt produkáljon. Majd újra kimúlt, és félretettem, mostanáig.
Akartam egy 3D nyomtatót az irodába. Így megjavítottam/átalakítottam a Robo-t.

  • Nyomtattam egy javított Greg's wade extrudert
  • Terveztem egy új tárgyhűtőt
  • Lecseréltem a Z végálláskapcsolót egy kapacitív szenzorra (egész jól működik az üvegasztallal)
  • Lecseréltem az elektronikát egy komplett új Arduino Mega + Ramps + DRV8825 szetre
  • Feltettem egy grafikus LCD-t
  • Adtam hűtést az elektronikának (alátettem egy számítógépes HDD hűtőt)
  • Fordítottam egy aktuális testreszabott Marlin-t rá
  • Beszereletem némi világítást (két LED szalag a tetejére)
  • Lecseréltem az E3D v6-ot egy újra (olyanra aminek patronos szenzor van a fűtőblokkjában)
  • Újrakábeleztem a nagyját
Itt az eredmény, az első nyomtatással az asztalon:

Már csak némi kábel kötözés, meg ragasztás maradt hátra amíg bevihetem az irodába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.