2018. április 14., szombat

Miért NEM fogok bizonyos termékeket megvenni.

Na szóval. Kéne nekem valami kereskedelmi tűzfal. Fizetnék érte.
Hogy miért? Mert nincs időm kitökölni és saját magam összerakni egy hibatűrő megoldást, ami mondjuk túlmegy a linux beépített Netfilter tudásán.
Elkezdtem keresgélni, az első ami szembejött a Smoothwall.
Ok. Nézzük meg mibe kerül. Ár sehol, ha akarok valamit, írjak nekik.
Nem írok.
Megpróbálok egy árat találni a neten. Belefutok egy tűzfalárösszehasonlító valamibe. Megadom a cégméretet, next. Kér egy e-mailt, hogy elküldje az összehasonlítást. Nem adom meg, hanem kihúzom a Smoothwall-t a listámról.

Hogy miért?
Nagyon egyszerű oka van.
Az időm árucikk. Abból élek, hogy eladom, tehát számomra és a megbízóim számára pénzt ér.
Ha írok a SmoothWall-nak, vagy megadom a címem az árösszehasonlító portálon, akkor jönnek az e-mail-ek, a telefonok a nyakamon lihegő kereskedőktől. Időt kell töltsek vele akkor is, ha végül mást választok. Az időm pedig pénz.
ÉBRESZTŐŐŐŐŐ!!!!
NEM VAGYOK HAJLANDÓ AZÉRT FIZETNI, HOGY MEGTUDJAM ANNAK A TERMÉKNEK AZ ÁRÁT, AMIT TE AKARSZ ELADNI NEKEM!!!!!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon egyet tudok érteni. Ha valaki el szeretne akármit adni, szerintem is az lenne a minimum, hogy mindent leír, ami ahhoz kell, hogy az ember egyszerűen és gyorsan dönteni tudjon.

    Mostanában mindenféle témákban keresgéltem dolgokat és egyszerűen nem értettem, hogy bizonyos emberek vagy cégek hogy tudnak akármit eladni.

    Pár példa, amivel garantálták, hogy ne legyen kedvem vásárolni adott helyről:

    - nincs ár kiírva
    - lényeges technikai paraméterek hiányoznak a leírásból vagy nyilvánvalóan hibásan vannak megadva
    - olyan dolgoknál, ahol számít a kinézet is, nincs kép

    Mindegyik variációnál odaírták, hogy bővebb információ telefonon, üzenetben, stb...
    Gyanítom sok helyen arra használják ezt, hogyha már valahogy eljutottak odáig, hogy beszéljenek a potenciális vevővel, akkor a lehető legtöbb pénzt kihúzzák belőle az "egyedi ajánlatokkal".

    Ha pedig éppen nem ez áll mögötte, akkor viszont nem értem, miért jó telefonban elmagyarázni valaminek a kinézetét vagy miért jó olyan paraméter lehagyásával hirdetni akármit, aminek az ismerete nélkül az ember nem vásárolja meg semmiképp az adott dolgot.

    Egy olyan világban, ahol az idő már egyre nagyobb érték, ezek a teljesen felesleges körök nagyon zavaróak.

    VálaszTörlés