2017. április 20., csütörtök

GeeeTech 3D Nyomtató 7.

Igen, foghatod a fejed.
Ez az idióta még mindíg ezzel a vacakkal szenved.
Sok tervemet sikerült gond nélkül kinyomtatnom, amíg ki nem találtam, hogy egy Cyclon PCB Factory-t akarok gyártani (megláttam ezt a cuccot egy facebook posztban, megnéztem mi az és rájöttem, hogy nekem is kell egy ilyen).
Egy rakás 3D nyomtatandó alkatrészből áll. Amikor elkezdtem nyomtatni, a második körnél ez jött ki:


Igen igazad van, ez a Cyclone PCB Factory bosszúja a PINK műanyagért!!!
Elkezdtem olvasgatni a neten. Két okot találtam:
1. A PLA nyomtatáshoz csökkenteni kell a hőmérsékletet, mert túl hosszan megolvad a heatbreak-ben és bele is ragad, ha nem folyik ki elég gyorsan
2. Némi Canola olaj megakadályozza, hogy a műanyag beleragadjon a heatbrek-be.
Ok.
1. Lementem 195°C-ra és rendeltem gyorsabb ventilátort a a hűtőbordához (még nem ért ide)
2. Mi a franc az a Canola. Körülnéztem. A válasz: közönséges repce. Vettem egy liter repceolajat (kissebb nincs):


Íme az eredmény:


Ok, de egy jó nyomtatás nem mond semmit. Kb. három nap alatt ez lett az eredmény, egyetlen hiba nélkül:

Merem azt hinni, hogy mostmár működik. Végre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.