2014. május 20., kedd

WebShop ala MediaMarkt

Vennem kellett valami háztartási kütyüt.
A kiszemelt darabot árulták több felé, végülis a nem túl nagy árkülönbség és a megbízhatóság/utolérhetőség miatt a MediaMarkt-ot választottam. Pontosabban a Webáruházukat.
Meg is rendeltem a cuccot, áruházi átvétellel. Nem mindíg szeretem a házhozszállítást mert nem garantálahtó, hogy az adott helyen vagyok.
Tegnap este elmentem a szerkezetért az Árkádba:
Látom, hogy az Információs pult felett ki van írva, hogy online rendelések átvétele.
  1. Információs pult: Ok, menjek az osztályra és irassam ki a szerkezetet
  2. Osztály: Kiiratom és megkapom. Menjek a pénztárhoz
  3. Pénztár: Kifizetem és menjek vissza az információhoz az ÁFÁs számlámért
  4. Információ: A hölgy KÉZZEL!!! megírja az ÁFÁs számlám
  5. Bónusz - Vevőszolgálat: pecsét a garanciajegyre.
Khmmm. Ezt a webshopos logisztikát még tanulni kéne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.