2014. május 9., péntek

Véééégre....

ENGLISH VERSION

Megérkezett:

 

Ez egy nehéz ügy volt.
Mint írtam kimúltak a műszereim. Immár majdnem két hete (Április 27.-én Vasárnap este) megrendeltem a Farnell-től.
Egy hétig nem történt semmi. Hétfőn felhívtam őket, hogy mi van.
Egy angolul beszélő hölgyel beszéltem. Azt mondta, hogy valami gond van valamelyik termék árazásával és management jóváhagyás kell hozzá, de ő azt intézi. Szerdán legkésőbb megkapom.
Nem kaptam meg, sőt szerda este sem adták fel.
Csütörtökön újabb telefon. Immár a magyar ügyfélszolgálatot sikerült kifognom. Kiderült, hogy a rendszer valahogy elveszítette a bankkártyám CVC számát és ezért áll az egész.
Hurrá.
Szóval megadom a CVC számom telefonon. Adjunk egy jó nagy pofont a biztonságnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.